O NOUĂ REPUBLICĂ

O NOUĂ REPUBLICĂ

Ion Petrescu, 21/01/2011

Am asistat, recent, la dialogul profesional purtat de membrii echipei uneia dintre realizatoarele emisiunilor de succes, al celei mai credibile televiziuni private.

La un moment dat, cu o voce caldă, înduioşată, pe o tonalitate joasă, una dintre colaboratoarele teleastei a constatat, fără nicio răutate:

– Cu pensionarii militari nu poţi discuta decât despre…pensii.

Preţ de câteva clipe au tăcut toţi.
Apoi, realizatoarea a decis şi nimeni nu a contrazis-o:

– Problema lor este la ordinea zilei, aşa că vom începe cu ei emisiunea…

*
Am întâlnit, pe holul aceleiaşi televiziuni, pe unul dintre foştii şefi ai Statului Major General. O voce temerară, într-o depresie generală.

Pe micul ecran, cu câteva minute înainte, explica, calm, când cu ochelarii luaţi delicat cu mâna, când uitaţi undeva sub frunte, condiţia rezerviştilor. M-a văzut, m-a îmbrăţişat şi mi-a şoptit, trist, la ureche:

– Trebuia mai de mult să punem armata pe locul meritat…
*
Înainte de intrarea în emisiunea la care am fost invitat mi-am privit atent partenerii de dialog.

Lasă un răspuns

