Udrea: L-am sunat pe Basescu sa nu vina la Iasi. Ne-a spus sa nu mergem noi

Udrea: L-am sunat pe Basescu sa nu vina la Iasi. Ne-a spus sa nu mergem noi
Ziarul de Iasi
1/25/2011 10:54:59 AM

„De-a lungul vizitelor mele de lucru prin tara, am intalnit si in alte randuri romani nemultumiti de masurile pe care Guvernul le-a luat in ultimii doi ani. Chiar aici, pe blog, am impartasit unele dintre discutiile pe care le-am purtat cu acestia, admitand ca multe dintre reprosurile lor erau intem…

rtasit unele dintre discutiile pe care le-am purtat cu acestia, admitand ca multe dintre reprosurile lor erau intemeiate. In toate aceste discutii, sentimentul pe care l-am avut a fost cel al autenticitatii. Ceea ce s-a intamplat insa astazi la Iasi, cu un cor compact si bine deli…

Lasă un răspuns

