Bani in plus, abia din 2012: Pensii militare majorate doar pe hârtie

Bani in plus, abia din 2012: Pensii militare majorate doar pe hârtie

 

Desteptarea.ro, 10/09/2011

O batrâna de 83 de ani cu pensie militara de urmas nu a primit nici acum decizia de recalculare. Intr-o scrisoare, sosita zilele acestea, ministrul Apararii o instiinteaza, totusi, ca i-a fost majorata pensia. Dar o anunta ca banii in plus ii va vedea doar din 2012. Desi ministrul nu uita sa precizeze in scrisoare ca „mi-am respectat cuvântul pâna la capat si mi-am dus la bun sfârsit angajamentul”.

Unii pensionari, urmasi ai militarilor, vor trebui sa mai astepte mult si bine pâna ce vor beneficia de banii in plus la pensie, promisi de ministrul Apararii. Daca pensionarii militari au primit decizia de recalculare si pensia marita inca din iarna sau la inceputul primaverii, o parte dintre urmasii celor care au lucrat in armata nu au fost instiintati decât ca vor intra in drepturile cuvenite abia in anul care vine. O asemenea veste, deloc placuta, i-a fost transmisa si unei batrâne in vârsta de 83 de ani din Bacau, al carei sot a fost pensionar militar si a decedat cu mai mult timp in urma. „In ianuarie mi-a mai micsorat pensia, dar dupa aceea am auzit ca se va recalcula si imi va da in plus, inclusiv din urma, ne-a spus Maria T. De luni de zile tot sper sa-mi trimita decizia cu pensia recalculata si diferenta de bani.

Lasă un răspuns

