Scrisoarea unui domn către un nimeni

Scrisoarea unui domn către un nimeni

Victor Ciutacu – Vorbe Grele, 8 December 2011

Am făcut armata la Piatra Neamţ. Înainte de Revoluţie, ultima generaţie de TR-işti la 9 luni. Într-un fost batalion disciplinar pentru cadre, atunci regiment de infanterie motorizată, ulterior desfiinţat din meschine interese imobiliare. Am rămas cu un noian de amintiri oribile. Despre oameni, locuri, atitudini şi mentalităţi. Una dintre puţinele excepţii se numeşte Mierlici. Ion Mierlici, la vremea respectivă maior (sau căpitan, nu mai ştiu exact, am început să îmătrânesc), azi colonel în rezervă, un oltean dârz şi deschis la minte care a făcut carieră într-un mediu molovenesc ostil. Nu l-am mai văzut din data de 1 iunie 1989. Când – mai ales graţie lui – caporalul Ciutacu a ieşit din arestul unităţii pentru a se libera. Niciodată n-am mai avut ocazia să-i mulţumesc (lui şi, în egală măsură, şefului său de stat major, maiorul Verde) pentru puterea de a rămâne om într-o lume dezumanizată. Mă fac azi portavocea lui, o merită. Sper să citească acum şi să-mi dea un semn. În mine va găsi întotdeauna un prieten. UPDATE: Am reuşit să luăm legătura; şi nu degeaba.

Cetatene Gabriel Oprea,

Prin implicarea ta nemijlocita in faradelegea recalcularii pensiilor militare, in calitate de ministru si militar, nu ai facut altceva decat sa dezonorezi acest corp de elita al societatii romanesti, cadrele militare in rezerva si retragere. Esti cinic, fara prejudecata, ne-ai terfelit onoarea si demnitatea, umilindu-ne. Suntem singura Armata din Europa, pe care Comandantul ei Suprem, ministrul sau si prim-ministrul o batjocoresc. Prin acest gest oribil si neconstitutional, ti-ai atras oprobriul celor care au jurat sa apere TARA, chiar cu supremul sacrificiu. Pana in anul 2005, cand s-a desfiintat unitatea mea, ca urmare a procesului de aderare la NATO am fost timp de 9 ani comandantul acesteia (U.M 01027, Baza 2 Instructie Infanterie Piatra Neamt).

 

4 Răspunsuri

  1. ce domn in pizda ma-sii de bou dracu? rahatul s-a scos la pensie la 50 de ani cu 43 milioane, iar in urma recalcularii pe baza contributivitatii tot a ramas cu 35 de milioane.

    muie ! la muncaaaaaaa !!!!!

    • Mai Dane, nu fi imbecil. Daca te-ai colorat portocaliu te-ai si prostit? Te stiam un om educat, cu bun simt. Ce se intampla cu tine?

    • Mai analfabetule, ce esti asa de porcos? Mai invata si tu sa scri si sa te exprimi literar.

    • Contributivitatea e calculata la salariul pentru 8 ore. Si ala a lucrat si 24 de ore de s-a cracanat! Calculeaza militarilor salariul si contributia la ore daca esti bine intentionat! Idiotule!

Lasă un răspuns

