Departamentul Juridic – Comunicat nr. 4/27.01.2012

Departamentul Juridic – Comunicat nr. 4/27.01.2012

scmdsector6.blogspot.com, vineri, 27 ianuarie 2012

Comunicatul nr. 4 din 27.01.2012

 

I. MODELE PENTRU PLANGERI PENALE

In conformitate cu cele transmise anterior, va trimitem modelele de plangere penala care pot fi folosite in mod individual de catre persoane fizice. SCMD, ca persoana juridica, urmeaza sa faca la randul ei plangeri penale.

Modelul nr. 1

DOMNULE PROCUROR SEF,

Subsemnatul ………………………….. domiciliat in ………………………. posesor al cartii/buletinului de identitate seria ………….. nr. ………………. din ……………… eliberat/a de ………………….. formulez urmatoarea

PLANGERE PENALA

importiva persoanelor vinovate din cadrul Casei sectoriale de pensii a ………….. cu sediul in …………………………………………………………………… si in subsidiar a Casei de pensii sectoriala ca persoana juridica responsabila pentru comiterea infractiunii de abuz in serviciu contra intereselor persoanei, prevazuta de art. 246 Cod Penal.

 

IN FAPT:

In perioada …………………………………… am lucrat la …………. in functia de …………….. pensionandu-ma la data de ………………… conform Deciziei ………………… emisa de ……………………………………….. fiindu-mi stabilita o pensie lunara de …………. lei, care la sfarsitul anului 2010 era de …………

La data de ………………………. Casa de pensii sectoriala, in baza Legii nr. 119/2010 a procedat la recalcularea pensiei mele, stabilind prin Decizia nr …….. din …….. o pensie lunara in cuantum de ……… lei.

Am contestat pe cale administrative aceasta decizie de recalculare a pensiei si intrucat contestatia a fost respinsa, m-am adresat instantei de judecata competente, solicitand anularea deciziei de recalculare si repunerea mea in drepturi ca militar.

……………………………………(Instanta de judecata), in urma judecarii procesului, mi-a dat castig de cauza, pronuntandu-se in sensul anularii Deciziei de recalculare a pensiei si revenirii mele la statutul de militar. Prin Hotararea judecatoreasca nr. …………………… din ……………………, ramasa definitiva si irevocabila, Tribunalul ……… a dispus ……………………

Hotararea judecatoreasaca definitiva si irevocabila a fost comunicata Casei de pensii sectoriala pe cale oficiala (…………se mentioneaza care anume …………).

Cu toate ca au luat act de aceasta hotarare judecatoreasca, functionarii Casei de pensii sectoriala a ……., in mod abuziv, au emis Decizia de revizuire a pensiei nr. … din ………, prin care mi s-a stabilit o pensie lunara de ……….. lei, nesocotindu-mi totodata calitatea de militar, legal dobandita si confirmata pe cale judecatoreasca prin Hotararea judecatoreasca nr. ……. din ……… emisa de Tribunalul ……………….

Prin Decizia de revizuire a pensiei mi s-a cauzat o vatamare grava a drepturilor mele legitim obtinute asupra gradului si statutului meu de militar si o paguba patrimoniala constand in diferenta dintre pensia legal cuvenita si cea acordata prin decizia de revizuire.

 

IN DREPT:

Fapta de a emite abuziv Decizia de revizuire a pensiei, cu toate ca anterior datei respective instanta de judecata competenta a dispus anularea Deciziei de recalculare a pensiei si – implicit – revenirea la pensia militara acordata legal, intruneste elementele constitutive ale infractiunii de abuz in serviciu contra persoanelor, fapta prevazuta de art. 246 Cod Penal.

Lasă un răspuns

